1. Pokud není u zboží označeno jinak, platí záruční doba v minimální délce dva roky od data nákupu. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat e-mailem nebo písemně nejpozději do třech dnů od převzetí zboží na adrese sídla společnosti nebo vzorkové prodejny.
2. Vznikne-li po dobu trvání záruční doby na zboží dodaném internetovým obchodem reklamovatelná vada, uplatní kupující reklamaci písemnou formou zasláním e-mailu, doporučeného dopisu poštou, případně osobně na adrese provozovny. Při vzniku reklamovatelné vady se kupující zavazuje uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, e-mail, číslo objednávky, podrobný popis závady, popis jak závada vznikla. Do tří pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 nebo 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o zaplacení zboží. V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
3. Úhrada poštovného při výměně zboží nebo reklamaci
V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit nebo zaslat k výměně či uplatnění reklamace, hradí poštovné zásilky k nám. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím a zbožím po uplatnění reklamace hradí obchod.Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem a právním řádem platným v České republice.
4. Tento Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek.